Saturday, March 20, 2010

Broadband Celcom

Setelah sekian lama aku menggunakan wireless internet kat tempat kerja aku (actually, kontraktor sebelah amrec yang punya), akhir nyer kena gak bila broadband (beruk-band kata cik ida) sendiri. Naseb baek ada promotion modem free. Kalo tak, lambat lagi la aku nak beli nyer. Ni sumer gara2 aku dah tak dapat wireless free tu sebab bangunan baru yang kontraktor tengah working on dah naek 2 tingkat dah. Jadi signal strength untuk wireless tu pun dah makin kurang sampai dah tak dapat langsung 2-3 ari lepas.

Nak guna wireless amrec, blogging tak leh (nampak nyer aku dah addict ngan blogging2 nih), apatah lagi nak maen facebook. Jadi aku pun langgan la broadband celcom. Tu pun naseb baek diorang set up booth kat pasar malam. Jadi aku pun singgah la, chit-chat ngan orang yang jaga booth tu. Juz bayar rm100 for the whole thing, and start bayar rm68 sebulan on the next month.



Gambar sebagai hiasan post.


Gambar sebagai hiasan post.



2 comments:

aienzunnur said...

gunala sebaik mungkin..
moga anda tak seperti beruk plak..haha

aswadz said...

tp line kat cni ok, jd mgkn x jadi beruk la kot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...