Tuesday, July 13, 2010

Pengumuman - Anime Review

Seperti yang anda sedia maklum, setiap kali aku tengok anime baru, aku akan post kan anime review. Tak kira la anime tu baru ke lama ke, asal aku baru tengok je, aku akan letak anime review tu dalam blog aku ni. Tapi mulai ari ni, aku akan stop post anime review dalam blog, sebalik nyer aku akan post kan anime review yang baru dalam blog aku yang lagi satu, iaitu Creativity Beyond Your Limit.

Saje je aku aku nak pindahkan, memandangkan blog yang itu memang aku khas kan untuk menempel apa2 benda yang aku hasilkan sendiri, dengan kreativiti tersendiri (kreatif sangat la tu anda nyer anime review tuh) kat blog aku yang lagi satu. Anyway, anime review yang paling latest akan menyusul tak lama lagi. So, sila la follow ek, if interested. Hehehe...

2 comments:

pepel said...

ingat nape la tadi yeop

aswadz said...

bior bebenor...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...