Saturday, August 7, 2010

Lipsync

Baru2 ni Cik Eeda ada bagi aku satu video kat YouTube ni, berkenaan lipsync. Anda tahu apa itu lipsync? Lipsync ni macam miming. Just gerak2 kan bibir je seolah2 sedang menyanyi. Video yang Cik Eeda sruh aku tengok ni, miming dari Indonesia. Siap kuar Kosmo! lagi kata nyer. Kalo korang nak tengok, ada kat bawah ni.




Video ni remind kan aku tentang satu video miming gak. Tapi chinese version. Video ni dah lama aku tengok. Time aku 1st year atau 2nd year kat universiti. Diorang miming lagu Backstreet Boy. Ni video dia kat bawah. Tapi video yang ni tak bape best sangat compared ngan satu version yang diorang tiru lagu "As Long As You Love Me". Video ni lago klakar. Tapi apakan daya. Tak dapat nak kongsi ngan anda sumer sebab video ni kena remove dari YouTube atas sebab copyright.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...