Tuesday, October 12, 2010

Movie Bleach 4

Seperti yang korang tau, aku ni memang adalah peminat anime Bleach. So baru2 (tak baru sangat gak la) ni diorang announce akan kemunculan movie ke-4 Bleach. Dijangka movie ni akan kuar pada bulan Disember di Jepun. Tapi kalo nak tunggu yang ada subtitle, mungkin kena tunggu gak beberapa bulan atau mungkin setahun selewat2 nyer. Ni info yang aku dapat beberapa website dan blog, jadi jangan tanya samada info aku ni betul ke salah. Yang penting, aku teruja menanti muvi Bleach ni kuar.

Walaupun tak banyak officially info yang leak kepada kipas-susah-mati Bleach, apa yang dapat diketahui setakat ni adalah transformation Kurosaki Ichigo kepada fully hollowfication, atau kita bole gak panggil perfect hollow. Tapi aku rasa full hollow Ichigo dah kuar kat anime series. Cuma aku tak sure lak yang dalam muvi ni sama tak ngan dia nyer series. Anyway, ni ada trailer untuk muvi ni. Tapi kena sabar sket. Sebab yang depan2 tu adalah review muvi Bleach yang lepas. Ujung2 baru ada.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...