Monday, November 15, 2010

1 hari lagi... 2 hari lagi... 6 hari lagi...

Sebelum aku citer pasal benda yang ada kena mengena ngan tajuk yang bubuh kat atas ni, mari layan lirik lagu ni. Agak2 ada yang ingat tak lagu ni? Hehehe... Saje je bubuh, cam ada kena mengena lak ngan tajuk, walaupun sebenar nyer takde kena mengena pun.


Satu... kasih nan abadi
Tiada tandingi Dia yang satu

Dua... sayang berpanjangan
Membawa ke syurga kasihnya ibu

Tiga... lapar dan dahaga
Rela berpayahan setianya ayah

Empat... mudah kau ketemu
Perhati selalu beza antara
Kasih dan kekasih

Ibu kuingat dahulu
Menyisir rambut ku kemas selalu
Ayah menghantar ke sekolah
Bergunalah ilmu bila dewasa

Sayang dengar lagu ini
Untuk kau sandarkan buat pedoman
Jangan manis terus ditelan
Pahit terus dibuang... itu bidalan
Harus kau renungkan


Haaa... Itu la dia lagu nyanyian Aris Ariwatan. Lagu ni time aku sekolah menengah kot. Tak pun sekolah rendah. Ok la. Takde idea nak tulis banyak2 ari nih. I make it short.


1 hari lagi... : Esok aku nak balik kampung... Eh, silap. Balik Rawang dlu amek mak aku.

2 hari lagi... : 2 hari lagi kan Raya Haji. Apa daaa...

6 hari lagi... : Nak bertolak ke Penang. Ada conference.


Souvenir bos aku bawak balik dari Korea. Ntah bila turn aku lak nak gi sana?

2 comments:

Anonymous said...

Thanks seeking this discriminating article, it's extremely notable blogs

aswadz said...

thanks for the compliment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...