Sunday, December 4, 2011

Bukit Tinggi Wallpaper

Bulan Disember ni aku rasa bakal menjadi bulan yang agak busy sket ngan keje. Aku tak tau sama ada aku bole menulis entri panjang2. Well, macam biasa ar. Kalo aku busy, entri aku pendek2 je. Hehehe... Anyway, aku tetap akan wat entri panjang2 gak. Cuma tak sekerap macam biasa la. Ni pun malas nak menaip sebenar nyer. Baru lepas balik daripada KL. Tapi aku gagahkan gak menaip sebab tak banyak pun yang aku nak taip.

Jun lepas aku ada pegi jalan2 makan angin kat Bukit Tinggi. Entri tu korang bole baca kat SINI (Japanese Village) dan kat SINI (Colmar Tropicale). Well, aku bukan buat entri ni untuk sembang2 pasal Bukit Tinggi ni. Tu sumer korang baca kat link2 yang aku bagi tadi. Kat sini aku nak share beberapa gambar yang worthy untuk dijadikan wallpaper.

Korang layan je la ek. Hehehe...










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...