Saturday, December 17, 2011

Jennifer Aniston Paling Hot

Aku malas lagi nak update berkenaan dengan apa yang aku cakap dalam entri yang sebelum ni. Dengan berukband ni dok buat hal dari tadi. Asyik disconnect je. Tensen aku... Jadi, apa kata kita sembang pasal benda laen dlu.

Bila hujung2 tahun ni, muncul la macam2 anugerah, survey dan yang sama waktu dengan nyer. Anugerah Skrin la, Anugerah Bintang Popular la. Tu baru kat Malaysia. Kalo dalam bola sepak, ada PFA Player of the Year. Ada Ballon d'Or.

Tu anugerah. Kalo survey, lagi la ada macam2. Pelakon lelaki terkacak 2011 la, pelakon wanita paling seksi 2011 la, pelakon yang tak pandai berlakon 2011 la, pelakon paling banyak skandal 2011 la. Dan macam2 lagi. Kalo aku senaraikan sumer, rasa nyer tak muat blog aku nanti. Hehehe...

Baru2 ni MensHealth.com ada buat survey untuk memilih The Hottest Woman of All Time. Dan yang muncul no. 1 adalah Jennifer Aniston...


1. Jennifer Aniston

[Nampak nyer saya ler yang paling hot...]


2. Raquel Welch



3. Marylin Monroe



4. Britney Spears



5. Madonna



Owh, wait... How about Angelina Jolie?


10. Angelina Jolie

[Takpa la no. 10 pun. Dah naseb badan. Nak buat macam mana...]


Nampak nyer Angelina Jolie tak dapat no. 1 kali ni. Mesti ramai peminat Angelina Jolie yang butthurt ngan keputusan survey ni kan. Like "What?!! Jennifer Aniston nombor 1?!! What the fuuuu..." Apa pendapat korang?

Pendapat aku? Aku no komen. Aku sker lagi awek melayu. Hahaha...

Untuk senarai lengkap 1-100, korang boleh klik kat SINI.




2 comments:

vanilla said...

tipu suker awek melayu..padahal awek korea...kan kan kan

aswadz said...

awek melayu... awek korea 2nd. kalo x, x kahwin la ngan org melayu. baek kawen ngan org korea je. hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...