Friday, April 13, 2012

T-ara - Roly Poly in Copacabana

Sape2 yang minat K-pop, mungkin pernah dengar lagu Roly Poly, apa tah lagi kalo korang ni peminat kumpulan T-ara kan. Aku percaya korang pun pernah tengok MV diorang. Tapi kali ni aku nak share lagu Roly Poly versi berbeza sket dengan yang biasa korang dengar iaitu versi Copacabana.






MV Roly Poly versi Copacabana ni berbeza kalo nak compare ngan yang original. MV kali ni menampilkan ahli kumpulan T-ara dengan rupa yang lebih natural dan santai bertemakan budak sekolah menengah. Tapi yang tak bole blah, apsal tarian diorang dalam MV ni macam tarian orang malas2 je. Versi copacabana memang macam tu ek?




p/s: Park Ji-yeon siap bole makan gula2 getah lagi menari.


7 comments:

Cik tikah said...

haha..macam macam lah

aswadz said...

hehehe...

LydSunshine said...

Eh, aswadz pun minat K-Pop ke? Comel jugak kalau derang buat lagu ni dalam versi copakabana. Gaya santai pun ada.

Zehan Ilyana said...

macam best lagi versi ni dari mv dia yang kat kelab tu..huhuhu..
tapi, tak minat sgt lagu ni...:)

vanilla said...

ukalohhhh..tgk dah..ingatkan yg spesel ke..cissss

Nisa said...

Nak kata saya peminat setia K-Pop tak juga, but only a few yang boleh saya terima lagunya seperti 2NE1, BigBang dan Fat Cat.

aswadz said...

@ladysunshine: minat la gak. hehehe...

@teenager housemaid: aku pun rasa gitu gak.

@vanilla: tengok dah ke? huhuhu...

@nisa: aku dgr kalo lagu tu sdp je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...