Tuesday, September 4, 2012

Forever Alone




Gambar ni sekadar hiburan. Tak ditujukan kepada sape2 termasuk mak cik yang jual kuih seberang jalan, sanak sedara nun jauh di sana apatah lagi jiran yang berjalan selangkah dua langkah dah sampai rumah dia. Sekadar hiburan. Dengar tuh. HIBURAN.

Kalo korang cool, sila komen. Kalo korang jenis tak cool dan kebetulan korang serbanistas, harap komen simpan dalam hati. Takut kalo korang komen kat sini, takut korang kena sembur balik ngan aku berkecil hati dengan komen korang.

Btw, aku dah kawen. So benda ni tak bole diaplikasikan kat aku mahupun bini aku. Kih3...


16 comments:

LydSunshine said...

Hahaha.. ada betulnya. itu baru satu contoh kata-kata sakti yg dishare sbg penyedap hati sendiri. Banyak lagi yg selalu aku jumpa kat FB. Tapi semua ayat2 bajet cam tabah belaka. Padahal kalo tabah takyah letak benda2 gitu.

Everything's Everythings said...

Ada juga yg jenis mcm tu, lain org lain kerenahnya..
pernah juga lihat dkt FB status anti couple and so, then last2 tgk dh in relationship plak aduh xD

Admin said...

x kapel dah tp dah kawen hehe

NUR said...

Ha ha .. Kelass gitu..

Unknown said...

saya pilih untuk single, agar lebih bahagia. kakaka

Diari Si Froggie said...

Dua2 betul..agagagaga!!

dariilhamkehati said...

hehe , saya pilih untuk tidak kapel lama2 , jumpa je, tunang then kawen , hak3 , bia masam manis pahit tuh rasa lepas kawen , kui3

dariilhamkehati said...

hehe , saya pilih untuk tidak kapel lama2 , jumpa je, tunang then kawen , hak3 , bia masam manis pahit tuh rasa lepas kawen , kui3

dariilhamkehati said...

hehe , saya pilih untuk tidak kapel lama2 , jumpa je, tunang then kawen , hak3 , bia masam manis pahit tuh rasa lepas kawen , kui3

dariilhamkehati said...

hehe , saya pilih untuk tidak kapel lama2 , jumpa je, tunang then kawen , hak3 , bia masam manis pahit tuh rasa lepas kawen , kui3

vendoline said...

hahaha kesian kene tukar muka.ahahhahahaha

-meeSUPERGIRL- said...

kahkahkah !!! mmg kena lah dorang yg suka wat status mcm tuh ..

amranaiman said...

hahaa aku selalu terpikir mende ni.. byk gak status mcm ni org share.. puih.. :D hehee

Pwincess said...

Kena tanya kengkawan gua yg suka buat status camni ni. kahkah =D

aswadz said...

@lydsunshine: tu la kan. kalo tabah, x perlu share2 kat FB. simpan dlm hati sudah.

@everything: biasa la. org sentiasa berubah. kejap kata buruk. satgi kata cantik lak.

@phat: hahaha... btol2.

@nur: mekaseh...

@piraa: ecece...

@aida: hehehe...

@pinky: sepatut nyer mcm tu la. tp kalo cinta lps kahwin pun lg baek.

@edy: xpe. muka kartun je.

@supergirl: confirm kena ler.

@amran: biasa la. diorang x jumpa calon lg. kalo dah jumpa, cuba tgk diorang couple ke x.

@nurulee: sila kan...

nursuriani said...

hehehehehh betul ker mcm tuh???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...