Friday, March 29, 2013

Bukan Tak Nak Update, Tapi...

Hai kawan2 sumer. Lama tak jumpa di alam maya ni. Keh3...

Bulan ni berbeza sket berbanding dengan bulan Januari ngan Februari, di mana aku dengan sesuka nafsu aku je nak update blog bila2 masa. Time tuh awal tahun. Keje pun tak banyak. Tapi masuk bulan Mac ni, keje dah start masuk. Even keje2 yang takde sangkut pangkut paut pun tiba2 ada. Memang teringin nak update blog. Tapi tak cukup masa nak menaip. Sempat blogwalking sket2 je.

Nape time cuti tak update? Busy jugak ke?

Good question, walaupun sebenar nyer soalan tu aku yang tanya sendiri. Muahaha... Khamis lepas aku ngan wife aku ke Terengganu. Member dia kahwin. So alang2 dah ada kat Terengganu, memang amek kesempatan untuk jalan2 area Kuala Terengganu. Ada yang terserempak ngan aku tak? Pasal tuh, aku update kemudian2.


 [Salah satu tempat lawatan]


2 comments:

dariilhamkehati said...

yang pasti bukan CP la terserempak , kiter same cik aswad , jarang dah hupdate , tapi baru2 nih semangat hupdate berkobar , tapi semangat BW kurang , hehehe ~

aswadz said...

kalo semangat tgh berkobar2 tu, bagus la. teruskan update. nnt dah x berkobar2, terkorban lak blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...