Thursday, June 6, 2013

Pelupa

Ehem...

Cam lama pulak aku tak update blog nih. Actually aku gi jalan2 ari tuh. So memang tak sempat nak update blog. Apa pun, tu aku citer kemudian. Ari ni aku nak citer pasal benda laen dlu.


Pelupa

 
Ari ni aku nak citer pasal tabiat pelupa. Adakah korang seorang pelupa? Well, walaupun korang bukan seorang pelupa, tapi at certain point, korang pun akan terlupa something jugak. Aku ni nak kata pelupa sangat tu tak la jugak. Tapi nak kata aku ni kuat daya ingatan, pun tak gak. So-so je. Hahaha...

Sebenar nyer scene macam dalam kartun kat atas ni pernah beberapa kali jadi dah kat aku. Even kawan2 aku pun ada. Contoh nyer, dok tanya kunci kereta kat mana. Pastu cari2 merata. Padahal dalam kocek. Haishh...

Korang macam mana? Mesti ada gak kan "scene" korang tersendiri. Apa kata korang share kat ruangan komen.



5 comments:

LaLa mhdnor said...

sudu kat tangan, pastu pi tanya mak sudu tadi kat mana, hampir menangis taw. pastu mak ketuk kepala sambil ambik sudu kat tangan haha. pelupa tahap gaban time, tapi jarang2 berlaku haha

puteri kasih said...

pernah jugalah alami scene camtu. Letak telefon dalam beg tapi duk cari satu bilik..hehehe

Unknown said...

pernah jugak terjadi mcm tu...tapi biasanya akan cuba letak barang kat tempat yg khusus pastu jrg nak gatal2 ubah tempat tu...

vanilla said...

encik aswadz ada isteri yg sgt pelupa kan..ahahhaah

aswadz said...

@lala: hahaha... kan dah kena ketuk.

@puteri: kalo phone yg x jumpa, awat x try call je?

@hatimi: aku pun lebih kurang macam tuh.

@vanilla: yeke? macam si suami je yang pelupa lebih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...