Thursday, July 11, 2013

Video Stop Motion

Masih ingat entri yang INI? Aku sebenar nyer nak upload video ni lebih awal. Tapi sebab pendrive aku kena virus, so tertangguh la niat tu. Hari ni baru ada kesempatan nak upload. Takut kalo aku tangguh lagi, satgi ada pendrive yang kena virus lagi.

Video stop motion yang aku ngan member2 aku buat ni adalah untuk launching event kelab kebajikan di tempat keje kitorang. Saje je nak buat gempak2, siap ada launching event sebab AJK tahun ni memang sporting dan happening. Apa pun, harap korang rejoice enjoice dengan video stop motion ala2 noob nih.




p/s: jumlah gambar yang di snap = 400 gambar.


6 comments:

puteri kasih said...

alahai line semput tak dapat nak view...nanti puteri datang lagi :)

Unknown said...

suka dari part gumpal2 kertas tu.. nampak style ooo.. hehehe

puteri kasih said...

akhirnya dapat juga puteri view. Banyaknyer jumlah gambar yang disnap :)

aswadz said...

@aisya: hehehe...

@puteri: mekaseh sbb tetap menonton.

9n0L4 said...

byk tu 400 gmbr. tak reti bab² video ni. tahu tgk je. :)

aswadz said...

aku pun baru belajar je. tu pun sbb mmbr ada kamera ngan tripod.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...