Friday, April 3, 2015

Bukan Muhrim

Kalau korang ingat entri ni pasal lelaki dan perempuan yang bukan muhrim, pasal khalwat atau yang sewaktu dengan nyer, masih belum terlambat untuk tutup blog ni. Tapi kalau korang tak kisah. Go on. Baca entri merapu aku ni. Hehehe...


pintu tak tutup rapat
[Pintu kereta yang tidak tutup rapat]


Apa kaitan dengan pintu kereta yang tidak ditutup rapat dengan bukan muhrim? Macam ni alkisah nyer. Nak dijadikan cerita, ada sekali tu keluar dengan rakan2 untuk melepak mencari barang untuk projek kitorang. Sebab dah masuk waktu Zohor, singgah la kejap dekat masjid.

Lepas masing2 turun kereta, member aku cakap "Eh, pintu tak tutup rapat". Seraya itu aku berkata, "Mungkin depa bukan muhrim, sebab tu tak boleh rapat". Hahaha...

Yeah, I know. Lame. Lame giler. Lawak yang lame.


18 comments:

Anonymous said...

huarghhhh.... (menguap tahap gaban)...;)

Jari Manis said...

ahahaha....buka muhrim katanya...senang nk ceroboh tanpa batasan

Nina Mads said...

haha. faham2

Pha Is said...

hahahaha.. lame apa nya.. not bad...

dear anies said...

hahaha mcm2

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

macam macam. hahaha :)

Dunia Zumal said...

Kona kot lain rupanya...

Unknown said...

haha. okay fine.

Nurhaziq Abdul Hafiz said...

puas fikir apa kena mengena antara pintu kereta tak rapat dengan bukan muhrim. hahaha

Siti Yang Menaip said...

hehehe tak lame la.. high intellectual joke.. nak buat lawak x semestinya kena buat lawak bodoh hehehe..

ma ❥ said...

hehe dah tegur bukan muhrim tuh pastu biar je la tak yah rapat hehehe

Anonymous said...

Salam, dtg menjengah bila ada sedikit kelapangan. Walau jrg bertamu, ingatan itu tetap ada dikalbu. sesuatu utk kita sama2 fikirkan

zuhdi sanusi said...

oowh., pas ni klu ader pe2 yg xrapt tu msti bukan muhrim la eik., kekeke

LydSunshine said...

Aku baca 2,3 kali untuk faham. Last skali baru aku gelak bila aku dah faham. Walaupun lame, tapi stil lawak gak la aswad.

Mime MF said...

yayaya...mungkin depa bkn muhrim..;p

aswadz said...

@anon: amboihh... menguap ye.

@JM: hehehe...

@amanina: bagus la kalau faham. heee...

@pha_is: terima kasih.

@anies: hehehe...

aswadz said...

@IBS_CHS: hehehe...

@zumal: a'ah. kona tang laen.

@aisya: kih3...

@hafiz: xde kena mengena pun. hiperbola je.

@siti: wahh... high intellectual joke. bangga kejap aku. heee...

aswadz said...

@ma: x leh gak tu. nanti alarm berbunyi.

@KA: terima kasih sbb sudi berkunjung.

@zuhdi: lebih kurang gitu la. hahaha...

@lyd: hehehe... 2-3 kali ye baru faham.

@mime: hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...